2.4.13

Pååååske!


Hej søde Læsere!

Har i nyt påskeferien??
Det har jeg i hvert fald, den har været super lækker!
Fredag (godt nok før ferien startede) fik jeg mit kørekort, så ferien kunne næsten ikke starte bedre, fredag aften fejrede jeg så mit kørekort med en veninde, vildt hyggeligt jo! lørdag holdte jeg min fødselsdag for mine forældres venner! søndag-onsdag var jeg over ved en ven i jylland, mega læks når jeg ikke havde set ham i næsten 2 måneder! :P onsdag aften var jeg til hyggedruk med min klasse, hehe blev lidt fuld (shh, siger vi ikke til nogen :P) torsdag var jeg i byen på den glade viking med 2 veninder og en ven,weee!, fredag afslapning! lørdag var jeg hjemme ved min farmor og farfar til påskefrokost, og søndag kom min mormor og morfar og onkel til påskefrokost ved os! og mandag gjorde jeg klar til at skulle i skole tirsdag (idag) :D



Søndag fik jeg det her søde påskeæg af mor og far... årh det er sååå sødt! ♥





Se de søde ænder, altså, vil næsten ikke spise det :O



lille sommerfugl på bagsiden. :P

// Line♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar