21.4.13

Ny header - af en helt fantastisk kunstner!

Hej Bloggen!
Som i kan se har jeg fået ny header.
Jeg er super glad for den, den er bare så flot! Og det kan jeg takke den søde Helena for, som er kunstneren bag min header, Hun er bare en helt fantastisk kunstner som jeg ser op til for hun laver de vildeste tegninger og kunst værker, jeg er så fascineret af hende og hendes værker, man bliver altid overrasket over hvad hun finder på hver gang!


I kan se flere af hendes værker og følge med i de kommende værker her Helana's tegne hjørne.

Hvis du også er blogger og vil have en ny header eller bare gerne vil have et eller andet tegnet men ikke lige selv har de vildeste tegne skills, så vil Helena med glæde hjælpe, i kan kontakte hende på hendes side som er linket længere oppe.

XoXo // Line♥

7 kommentarer:

  1. Hvor er det en flot header! Og godt navn!

    Kig eendelig forbi og smid en kommentar! http://bysarahgratlov.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak er også rigtig glad for den!

      Det vil jeg da lige gøre :D

      Slet
  2. Super fed header :) Vil du følges?

    http://accessible-sofie.blogspot.dk/

    SvarSlet
  3. Hvor er det en fin header(:

    Du er velkommen til at kigge forbi min blog(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! :D

      - vil jeg da lige gøre :D

      Slet