9.4.13

Mums hindbærsnitter❤

Hey bloggen!
Her den anden dag fik jeg sådan lyst til hindbærsnitter, så jeg tænkte, Hmm kan jeg lave nogle hurtigt selv?
Og ja jeg havde glasur og marmelade (godt nok ikke noget hindbær marmelade, men så brugte jeg jordbær i stedet) og så satte jeg ellers tænkeren igang for at finde noget jeg kunne bruge til bunde... Men så kom jeg i tanke om vi havde mariekiks, så det prøvede jeg, og de smagte faktisk ret godt, ikke helt som hindbærsnitter, men nu brugte jeg jo heller ikke hindbær marmelade, måske derfor?
Men vellykket blev de og spiselige, og smagte oven i købet godt :D

Materialer:
- Mariekiks
- Marmelade (jeg brugte jordbær, men hindbær er nok bedst)
- Flormelis (til glasur)
- evt. krymmel (til pynt, ikke nødvendig)


Fremgangsmåde:
1. Find minimum 2 mariekiks.

2.
Smør marmelade på den ene.
3.
Klap de to sammen.
4.
Smør glasur på den øverste.
5.
Drys krymmel på.


Tid: ca. 5 min.


XoXo // Line♥


10 kommentarer:

  1. Nej, hvor genialt! Især for mig og min bedste ven som nærmest dagligt er i bageren for at købe hindbærsnitter.

    Fin blog. Vil du ikke tage et kig forbi min?
    http://nudeblack.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja kom lige i tanke om det, glad for andre måske også kan bruge det :P

      - jo smutter da lige et kig forbi :D

      //Line

      Slet
  2. Ej hvor var det kreativt, og nemt! Det jo hurtigt, hvis man bliver lækker sulten! hihi.
    Du har en super dejlig nok :)

    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Ja mega nemt :D

      - Din blog er også rigtig go følger dagligt med i den :D

      Slet
  3. Hvor lydet det lækkert.
    Jeg har engang prøvet at bage hindbærsnitter fra bunden af, og de blev virkelig gode(:

    Du er velkommen til at kigge forbi min blog(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var det også :D
      - uhh lyder nu også rigtig lækkert!!

      - Tager da lige et kig..

      // Line

      Slet
  4. Super smart ! ;) haha
    Hvis man er doven ligesom mig og ikke gider stå & bage er det jo en hurtig måde at gøre det på.

    XoXo Rikke
    Kig gerne forbi min blog & deltag i min Give-Away http://Sigaards.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Taaak!
      Ja nemlig, rigtig hurtigt og nemt! :D

      - Tager mig lige et kig forbi ;)

      //Line

      Slet