25.11.13

Random facts about me!


Sjove, underlige,og tossede ting i ikke vidste! - Jeg er en meget glad pige. - Jeg griner utrolig meget, griner faktisk af alt for mange ting! :O - jeg er simpelhen ufattelig crazy. - jeg kan danse tosset i byen uden af have drukket. - jeg har aldrig været stang bacardi. - jeg er meget vilje stærk. - jeg kæmper for de ting jeg vil. - jeg tog fejl af snaps og mit saftevand da jeg var lille (hehe drak min fars snaps... ups) - jeg har ufattelig mange sko, og bruger ikke halvdelen! - jeg elsker tøj og elsker at købe det, dog hader jeg at smide det ud! - Jeg elsker jul - jeg har aldrig været oppe og flyve. - jeg var for første gang uden for landet da jeg gik i 8. klasse. - jeg elsker at tage billeder. - Jeg elsker min dyne!♥ fortsættelse følger... //Line♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar