10.1.13

Den helt fantastiske serie "de udødelige"

Hej bloggen!

Er nu kommet igang med at læse igen efter en lang pause, er startet på denne bog...
Som jeg egentlig allerede var igang med før sommerferien, så er bare startet der hvor jeg sidst kom til, grunden til jeg ikke har læst i bogen i ca. et havt år er at jeg bare ikke har haft hverken tid eller lyst til at læse siden, det er næsten utroligt jeg ikke har haft det for det er en knald god bog elsker den!! Det er faktisk en serie og det her er så tredje bog i serien, den første hedder “evermore” den næste hedder “blå måne” og de er simpelhen fantastiske. De handler om en pige der hedder “Ever” hun og hendes familie køre galt og det er kun “Ever” der overlever, hun over lever kun fordi den udødelige “Damen” finder hende og sørge for at hun over lever, og lidt efter ulykken møder hun Damen igen, og hun finder ud af at hun også er udødelig, og kan komme til et sted mellem livet og døden, et sted der hedder drømme land… men det er en bog/serie man skal læse for at få det hele med, bogen er helt klart pengene værd!!

//Line ♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar